🇹🇷 Cumhuriyetimizin 100. Yılı Kutlu Olsun!

Blog

Markalara ve Araştırma Şirketlerine Özel Dijital Güç

Günümüzde markalar, pazardaki yerlerini sağlamlaştırmak ve tüketicilerin nabzını tutmak için araştırma ve anket çalışmalarına yatırım yapmaktadırlar. Bu çalışmaların başarısı; veri toplama, analiz […]

Feedback Funnel: İşinizi Geliştirmenin Anahtarı

Feedback Funnel nedir ve Pollective Focus ile Pollective Connect nasıl yardımcı olabilir? Dünya hızla dijitalleşirken, müşteri geri bildirimleri iş dünyasında giderek daha […]

Veri Odaklı Karar Verme

Veri Odaklı Karar Verme: Neden önemli ve Pollective Focus ile Pollective Connect nasıl yardımcı olabilir? Hızlı ve son derece rekabetçi iş dünyasında […]

4 Adımda Anket Katılımını Yükseltin

Anketiniz için istediğiniz katılımı sağlamakta ve etkileşim yaratmakta zorlanıyor musunuz? Bu yazımızda basit adımlarla anket katılımlarınızı nasıl artıracağınıza yönelik ipuçlarından söz edeceğiz. […]

6 Adımda Etkili Bir Anket Oluşturmak

Etkili Anket Soruları Hazırlamak Etkili anket soruları hazırlamak için gerekli zamanı ayırmanız, hedeflerinize ulaşmanız için önemlidir. İhtiyacınız olan ve aldığınız güvenilir içgörüler […]

Anket Teknikleri: Artıları ve Eksileri

Günümüzde anketlerin pek çok çeşidi ve kullanım alanı bulunmaktadır. Anketlerin günümüzde önemli bir referans noktası olmasının birçok sebebi vardır. Anketler, araştırmacıların çözümler […]

Müşteri Memnuniyet Anket Çeşitleri

Oyunun Kurallarını Baştan Sona Değiştirin Müşteri memnuniyet anketleri, müşterileriniz gibi düşünmenize ve müşteri deneyimini artırmanıza olanak tanıyan oyunun kurallarını baştan sona değiştiren […]

Müşteri Memnuniyet Anketlerinin Önemi

Memnuniyet Anketleri Memnuniyet anketleri, müşterilerin sizin markanızı zihinlerinde nasıl algıladığına dair önemli bilgiler sağlayarak müşterilerinizle sürdürülebilir bir bağ kurabilmeniz için değerli araştırmalardır. […]

14 Şubat Sevgililer Günü Bitiyor mu?

Sevgililer günü, her yılın 14 Şubat günü birçok ülkede kutlanan özel gündür. Ülkemizde de yıllardır çiftler tarafından kutlanmaktadır. Bu dönem bazı markaların […]

Black Friday Güven Araştırması

340 katılımcı ile gerçekleşen “Black Friday Güven Araştırması” sonuçları yayınlandı. Yeni nesil araştırma ve pazarlama platformu Pollective’in 64 şehirden 16–45 yaş arası […]

Cadılar Bayramı: Geleneksel mi? Evrensel mi?

Cadılar Bayramı kutlamalarına ne kadar ilgiliyiz? Yeni nesil araştırma ve pazarlama platformu Pollective’in 82 şehirden 16–45 yaş arası 700 katılımcı ile gerçekleştirdiği […]

Doom Scrolling — Felaket Kaydırması

Felaketler duyarlılığımızı ve özgürlüklerimizi ne kadar etkiliyor? Yeni nesil araştırma ve pazarlama platformu Pollective ve dijital datayı anlamlandıran içgörüleri ile ses getiren […]

CAPI, CATI, CAWI ve PAPI nedir?

Günümüzde sıklıkla kullanılan anket yöntemleri Nicel verilerden yararlanmak için Computer Assisted Personal Interviewing (CAPI), Computer Aided Telephone Interview (CATI), Computer Aided Web […]

Genç Kadınların Gözünden Sevgililer Günü

Sevgi Emek İster! Yeni nesil araştırma ve pazarlama platformu Pollective 2021 yılı sevgililer günü hediye satın alma davranışları üzerine yaptığı araştırma ile […]

Kantitatif ve Kalitatif Araştırmanın Önemi Nedir?

Araştırmalar teorilere ışık tutacak kanıtlar oluşturmak ve bilginin geliştirilmesine odaklı gerçekleştirilen çalışmalardır. Gerek gerçeklik üzerine gerek ise iş dünyasında oluşabilecek fırsat durumlarını […]

Tüketici İçgörüsü nedir?

Dinleyebilmek, tüketicinizin ihtiyaç ve isteklerini anlamak ve markanızın geleceğe yönelik hedeflerini başarıya taşımak konusunda içgörü son derece önemli bir konudur. Kaliteli ve […]

Etkili Bir Marka Tanıtımı için 10 Efektif Adım

Birbirinden etkili 10 farklı yöntem ile markanızı tanıtmak ve efektif hale getirmek çok daha anlaşılabilir ve eğlenceli olacak! Yüz binlerce marka, günümüz […]

2021’e dair yepyeni kararlar!

1300+ katılımcının kararlar alıp sözler verdiği Yeni Yıl Kararları araştırmasını sizler için hazırladık. Pollective’in Halkekmag ile beraber gerçekleştirdiği ve 1300+ katılımcının kararlar […]

Türkiye’nin Covid-19 aşısında tercihi ne oldu?

750+ katılımcımız ile Covid-19 aşısını araştırdık Tüm dünyayı etkisi altına alarak hayatımızda büyük değişimlere yol açan pandemi sürecinin en başından itibaren beklenen […]

2020 Yılının Enleri

Yılın son günlerini yaşarken 2020’nin unutulmaz yıllar arasına girdiği bir gerçek. Bu kadar olaylı ve akılda kalıcı bir yılın sonuna gelmişken, 2020 […]

Korona Gölgesinde Yılbaşı

‘Korona Gölgesinde Yılbaşı’ nasıl olur merak ettik ve sorduk 2021’e sayılı günler kaldı, fakat bu sene her zamankinden farklı bir dönem geçiriyoruz. […]

Pazarlamada Konumlandırma

Konumlandırma nedir? Marka konumlandırma, hedef kitlenizin zihninde benzersiz bir yerde konumlanmakla ilgilidir. Markanızın pazarda nasıl konumlandığı tüketicilerinizin sizi nasıl gördüğünü ve ürünlerinizin […]

Markalar ne söyler, tüketiciler ne anlar?

Konumuz Fayda Kelime bozulmadan kaç kere tekrar edebilirsiniz? Faydafaydafaydafayda… Hepimiz konu ürün/hizmet pazarlamak olduğunda gözlerimizi hemen ürüne çeviriyoruz. Bu ilkel zamanlardan kalma […]

Türk Telekom Röportajı

1. Startup olma yolculuğunuza başlama sürecinizden bahsedebilir misiniz? 2017 yılında Enes New York merkezli iBrush 365 ile görüşmeler yapıyordu. Markanın çıkaracağı yeni […]

CNN Türk: Karantina gençleri nasıl etkiledi?

Salgın süreci Türkiye’deki gençleri nasıl etkiledi? Karantinadaki gençler ne hissediyor? Ankete katılanlara “Bugünlerde kendini nasıl hissediyorsun?” diye soruldu. Katılımcıların %60’ı bu soruya […]

İnternette Anonimlik

Anonimlik Anonimlik, internetin yaygın kullanımıyla birlikte günlük hayatımızda sıklıkla karşılaştığımız bir kavram; internetin anonimlik için uygun bir mecra olduğu aşikar. Fakat internette […]

Influencer Kullanımı ve Değişen Düzen

Çok uzun yıllar boyunca hayatlarımızda en güçlü pazarlama yöntemi, ağızdan ağıza söylenilen kulaktan kulağa yayılan pazarlama şekliydi. Basit, etkili ve bir o […]

Progressive Web App nedir?

Çarpıcı Devrim: PWA — Progressive Web App Google önderliğinde ve altyapı gücüyle geliştirilen progressive web app mobil geleceğin en önemli üyelerinden biri. […]

Youtube Liste Dışı Video Nasıl Yüklenir?

Adım 1 YouTube anasayfanızı açın. Sağ üstte bulunan video oluştur butonuna tıklayın. Adım 2 Video yükle butonuna tıklayın. Adım 3 Yükleyeceğiniz videoyu […]
REFERANSLAR
POLLECTIVE T.C. SANAYİ BAKANLIĞI VE TÜBİTAK ONAYLI ARGE PROJESİDİR.
Pollective

POLLECTIVE'İN TAMAMLADIĞI GİRİŞİM HIZLANDIRMA PROGRAMLARI