
Basitten karmaşığa,
Bilgiye; daha hızlı, daha ucuz
zaman sınırlaması olmaksızın ulaşabilirsiniz

Reklam çalışmaları
İster B2B ister B2C olun
markanızın ölçümlenmeye ihtiyacı var
Verilerimiz, markanızın ve rakiplerinizin konumlandırmalarını ölçmenize ve stratejik karar ve aksiyonlar almanıza yardımcı olur.
» Marka Sağlığı
» Marka Bilinirliği
» Tutum ve Kullanım
» Net Promoter Score Araştırmaları
» Tüketici davranışları
» Logo Testi
Marka algısı
Veri destekli kampanyalar oluşturun, yaratıcı konseptleri test edin veya bir sunumdan önce özel bir tüketici raporu hazırlayın
Reklam ve iletişim kampanyalarınızda tüketici tercih ve reaksiyonlarını ölçümleyebilir, doğru reklam yatırımı ve iletişim kararları alıp güçlü bir büyüme yakalayabilirsiniz.
» Kitle Profili Oluşturma
» Reklam Etkisi Ölçümleme
» Yaratıcı Tasarım Testi
» Yeni İş Sunumları
» Öncesi / Sonrası Çalışmalar


Marka algısı
Veri destekli kampanyalar oluşturun, yaratıcı konseptleri test edin veya bir sunumdan önce özel bir tüketici raporu hazırlayın
Reklam ve iletişim kampanyalarınızda tüketici tercih ve reaksiyonlarını ölçümleyebilir, doğru reklam yatırımı ve iletişim kararları alıp güçlü bir büyüme yakalayabilirsiniz.
» Kitle Profili Oluşturma
» Reklam Etkisi Ölçümleme
» Yaratıcı Tasarım Testi
» Yeni İş Sunumları
» Öncesi / Sonrası Çalışmalar

Pazar araştırmaları
Gerçek tüketici görüşlerini nokta atışı hedefleme ile canlı takip edebildiğinizi hayal edin
Satınalma alışkanlıklarını, pazardaki fırsatları ve bu alanlardaki değişiklikleri istediğiniz zaman ölçümleyip aksiyonlar alın.
» Geniş Tüketici Görüşleri
» Rekabet Analizi
» Tutum ve Kullanım Ölçümleme
» Reklam Etkisi Ölçümleme
» Konsept Testi
» Ürün / Pazar Uyumu
» Yaratıcı Tasarım Testi

Gerçek tüketici verileri için kaynağınız
İçgörülerinizi doğrudan gerçek kullanıcılardan eş zamanlı alın 24 saat içinde aksiyona geçin


İçerik testi
Herkes etkili, verimli içeriğin hedef kitlenizi tanıyarak başladığını bilir
Verilerimiz sayesinde tüketicilerinizin hangi konularla etkileşime girdiğini, hangi tür içerikleri tüketmeyi, nerede ve nasıl tercih ettiğini keşfedin.
» Görüş Testi
» Güncel Olay Testi
» İçerik Yaratımı
» PR İçeriği Yaratımı
» Influencer & Marka Yüzü Testi
İçerik testi
Herkes etkili, verimli içeriğin hedef kitlenizi tanıyarak başladığını bilir
Verilerimiz sayesinde tüketicilerinizin hangi konularla etkileşime girdiğini, hangi tür içerikleri tüketmeyi, nerede ve nasıl tercih ettiğini keşfedin.
» Görüş Testi
» Güncel Olay Testi
» İçerik Yaratımı
» PR İçeriği Yaratımı
» Influencer & Marka Yüzü Testi


Ürün araştırması
Son kullanıcınızın ne istediği hakkında bir varsayımınız var, fakat satın alma kararı aldırmak başka bir hikaye
Araştırmalarımız sizi doğru hedef kitleyle buluşturup, müşteri odaklı bir ürünün her adımını doğrulamak ve yinelemek için veriler sunar. Tüm aşamaları tüketici içgörüleri ile destekleyin, edineceğiniz veriler sayesinde doğru bir konumlamayla, satın alınacak ürünler geliştirin.
» Ambalaj & Fiyatlandırma Testleri
» İsimlendirme & Konsept Testleri
» UX/ UI DeğerlendirmeTesti
» Hedef Kitle Belirleme Testi

Kurum içi araştırma
Kurum içinde ya da etkinliklerde; katılımcılarınızın ya da çalışanların motivasyonlarını ölçmek…
Ve ekibinizin ya da misafirlerinizin verdikleri anonimleştirilmiş cevaplara göre yeniden hedefleyerek daha derin bir bağ kurmak. Eğlenceli araştırmalar ile kurum geçmişini öğrenmelerini sağlamak ve ölçümleme yapmak için kullanın. İster link ile mobilde ister QR kod ile basılı materyalleriniz aracılığı ile veri hep elinizde olsun.
» Kurum içi araştırmalar
» Etkinlik bazlı çalışmalar
» Tekrar hedefleme
Kurum içi araştırma
Kurum içinde ya da etkinliklerde; katılımcılarınızın ya da çalışanların motivasyonlarını ölçmek…
Ve ekibinizin ya da misafirlerinizin verdikleri anonimleştirilmiş cevaplara göre yeniden hedefleyerek daha derin bir bağ kurmak. Eğlenceli araştırmalar ile kurum geçmişini öğrenmelerini sağlamak ve ölçümleme yapmak için kullanın. İster link ile mobilde ister QR kod ile basılı materyalleriniz aracılığı ile veri hep elinizde olsun.
» Kurum içi araştırmalar
» Etkinlik bazlı çalışmalar
» Tekrar hedefleme


Araştırma süreci
Pollective ile araştırma süreçlerinizi isterseniz kendiniz yönetebilir ya da Pollective ekibinden destek alabilirsiniz

